lördag 19 januari 2013

Från sjukhussäng till sjuksäng

Blev utskrivna på tisdagen, höll hemma på onsdagen och på torsdagen vaknade Malte kl 04 med magsjuka. Mitt under antibiotikakuren för inflammation i luftvägarna.
Vi är rätt trötta nu. Slut. När ska det ta slut.

Jag blir så trött på att precis när vi fått en gnutta energi till oss själva så bryts det ganska snabbt ner.

Det bästa i livet just nu är att Widar sovit hyfsat 3 nätter i rad och han påkallar uppmärksamhet, ler mot oss och vill samspels med oss. Just nu är det vår 1,5 åring som håller ordning på humören här hemma. Det känns ju verken tryggt eller ok. Men så är det.

Känner att jag har en dunderförkylning som sitter och trycker, men jag försöker mota tillbaka med vitlök, citrus, vatten och promenader.

När får vi sluta orka? Jag är så trött på att alltid behöva orka lite till, trots att jag sagt ifrån för längesen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar