tisdag 12 juni 2012

Känna saknad

Natten till söndag blev Widar dålig. Vaknade mitt infarten, var grinig, täppt i näsan och hade feber. Vi hade svårt att känna pulsen, tänk om det blev en rusning nu! Vi upplevde honom tungandad och rosslig, ska han åka på lunginflammation nu.
Stackars Fredrik som skulle åka iväg. Det är ju inte kul att lämna i detta kaos, men jag fick övertygat honom att det vag ok att han skulle åka.

Idag lättade febern något! Han är ff grinig och vi ser två hörn av två olika tänder, så det är väl inte så konstigt att han är grinig och inte vill äta... Hela tandköttet är rött och svullet...:-(

Widars första tänder verkar jag få bli ensam om att hjälpa fram!

Medan F är borta har jag tagit mig tid att göra om i vårt sovrum. Nu är här vår och sommarfint :)

Oh, vad trött jag blev... God natt mina vänner, jag ska inte missa detta sömntåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar