måndag 6 februari 2012

Det bubblar inom mig, samtidigt så känner jag mig så tom. Jag vill prata med någon, men vet inte vad jag ska säga. Jag skäms. Det är pinsamt. Jag vill ha hjälp men vet inte hur eller med vad. Jag vill göra det jag planerat, men jag vet inte om jag orkar. Jag behöver en struktur, men orkar inte göra någon och vet inte om jag orkar förhålla mig till den. Kalendern är full med möten och besök, ändå har inte det allra jobbigaste satt fart ännu. Denna veckan skall Malte till BUM och ÖNH. Nästa vecka skall jag ska till MVC. Vi skall till förskolan och träffa logopeden för att starta upp ett nytt kommunikationssätt för och med Malte. Vi ska träffa frösunda assistansbolag. Veckan efter det skall jag till tandläkaren, Widar skall till BVC och så ska vi träffa LSS handläggaren i Partille. Innan februari är slut så ska vi nog hinna träffa minst ett assistentbolag till och avklara några telefonsamtal kring assistans och vi skall välja vilket bolag vi tror kan hjälpa oss med ansökan och påbörja assistansen. Sen är februari slut och mars startar vilket innebär att jag skall börja jobba två dagar i veckan... I mars väntar vi oss MR med Widar. I april väntar vi operation med Malte. I maj väntar vi på att träffa Mia igen...

1 kommentar:

  1. Assistansbolagets i Sverige AB jobbar jag för och tycker det är ett super bra assistansbolag. Bara ett tips kolla upp dem. Mvh suss

    SvaraRadera