fredag 30 december 2011

Sista dagarna på året

I dag är Malte på förskolan, jag och Widar tvättar och förbereder packning inför nyårsfirande på Tjörn.

Fredrik jobbar dygnet på nyår så jag blir själv med pojkarna. Till en början tänkte jag bojkotta nyår, vem skulle vilja vara hemma hos oss en kväll som nyår, här är ju oftast bara kaos på kvällarna :) Men så sa min Tina att hon gärna är med oss, och så kom Sara och bjöd ut oss till Tjörn, så nu kanske det blir lite firande mellan gnället.

Båda pojkarna är lite krassliga. Widar är lite snorig och hostar och Malte låter som en kaffebryggare när han andas, så rosslig är han. Malte är iaf glad på dagarna, Widar är rätt grinig.

Så, hus sammanfattar vi 2011...? Och vad har vi för förväntningar på 2012...?

Jag får fundera lite och återkomma, just nu är jag så trött och grinig att inget hade blivit särskilt positivt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar