måndag 1 augusti 2011

1:a augusti

Vaknar tidigt, men somnade förstås tidigt igår efter sitt kalas. Spattig, och då vi tvättar oss så kom den, semester EP:n, min första själv med prinsen. Det gick bra, inget allvarligt eller otäckt. Jag fick tag på F, det var skönt att bolla med någon. Prinsen fick 3 ml kloralhydrat, då tror jag han var på väg tillbaka, somnade och har sovit och sover djupt och gott i vagnen ute på altanen.

Det är varmt! jag klarar inte av att sitta i morgonsolen, får istället sitta inne och blogga :) Kanske skall försöka hitta något trevligt att handla på nätet, jag är shopping sugen... jag tror det är mitt "boa" behov som sätter in nu. När jag väl kommer hem så skall jag tvätta och hämta hem vaggan för att tillfredställa den delen av mig själv lite...

Om 10 minuter åker stora älsklingen från Göteborg med buss, om 2 timmar är han i Jönköping! Jag längtar! Det är en skön känsla, längtan. I em skall vi tillsammans packa in alla saker i bilen och köra hem, hem till Göteborg.

1 kommentar:

  1. de har varit kul att ha er här. snart är jag i samma stad som er, permanent :)

    SvaraRadera