söndag 5 juni 2011

sommar, sommar sommmmmmaaaar

Åh vad skönt vi haft i Falkenberg! Varmt, enkelt och bara helt skönt :) Jag har lyckats bränna mig lite:) och prinsen har fått fin brun färg på händer, i ansikte och på fötter. Dessutom gick det super för kusinen med hundarna på tävlingarna.

Igår kom F ner under sitt lediga dygn och gjorde oss sällskap. Så åkte vi hem på kvällen. Idag vaknar prinsen först med ett leende på läpparna, men det har snabbt bytts ut till grinigaste dagen på länge... å idag jobbar F dygn... å imorgon är det röd dag, vilket innebär ingen förskola. Just nu undrar jag hur jag ska fixa 1,5 dygn med denna unge! Får göra mig i ordning o gå ut, han gillar ju vara ute...

Sommaren är verkligen prinsens årstid, inget slem, inga kräkningar, inga utslag inga infektioner. Kan ju i och för sig vara så, att bara för att jag skriver detta nu så lär han väl bli vrål förkyld. Och... ja just det, operattion innan helgen lär ju störa friden!

Nä dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar