torsdag 2 juni 2011

...det står 60 liter nutrini mat i vår hall, trots detta har jag idag lagat mat och fryst in till lillprinsen, det är kärlek! ...och bullmamma fasoner :)
Ni som känner mig vet att matlagning inte är min starka sida, jag lyckas för det mesta undan och är expert på att hitta andra sätt att bli mätt på utan att behöva lagga mat.

Men nu är jag stolt över de två burkar mat som finns i frysen för prinsen... de blir nog stående där länge:)

I eftermiddag tar jag med prinsen till Falkenberg där vi skall campa med mormor och farbror Leif i halva helgen, får se hur detta går:) Väskorna är nu packade och vi är snart redo att göra oss i ordning det sista för att ta oss till bilen.

Nästa vecka väntar en nallen helg för prinsen och en 35 årsfest för oss, som vi sett fram emot. Naturligtvis så blir inget någonsin lätt i denna familj, prinsen har fått operationstid på fredagen. Med vår erfarenhet så vet vi att det inte bara är att åka hem efter operationen och allt är frid och fröjd utan det brukar bli lite övernattning på sjukhuset och minst 1 bakslag. Samtidigt som detta stör våra planer så är JAG glad att vi får tid innan sommaren och slipper operation i höst. Då lär det krocka med M & W träning, syskonankomst och minst en infektion. F skall imorgon ringa sjukhuset och fråga om det finns möjlighet att skjuta upp operationstiden några dagar... håll tummarna för en medvind!

Igår ringde handläggaren, nu är deras prövningsbegäran inlämnad hos Kammarätten i Göteborg. Nu väntar vi på att få ta del av deras överklagan, göra yttrande på den och med hjälp av jurist på förbundet för RBU. Om Kammarätten tar upp fallet så banar vi väg för många barn i Göteborg... då vi naturligtvis skall vinna detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar