måndag 31 januari 2011

Malte 1,5

När vattnet gått och vi tillslut tjatat oss ut från förlossningen, låg hemma och väntade på värkarna, då tittade vi på Patrik 1,5...

Idag blir Malte 1,5 år! Min "lille" pojk!

Ok alla nära och kära, här skall börjas kommunicera, jag skall gå en kom i gång med kommunikations kurs, torsdagskvällar och vissa kvällar önskar Malte sällskap då pappa jobbar och jag skall på utbildning, så jag skriver upp alla tider så får frivillig anmäla intresse;)

torsdag 10/2 kl 16-18:30
torsdag 17/2 kl 17:30-19:30
torsdag 10/3 kl 16-19:30 (Martin & Josefin har erbjudit sig denna tid.)
torsdag 17/3 17:30-19:30

Tack för hjälpen!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till stora killen!!

    Jag hade gärna vart barnvakt men jag har en liten tjej som hänger i min bröst dygnet runt så som det ser ut nu så blir det nog svårt...

    Hoppas det löser sig ändå. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. minA bröst.. jag har ju som tur två ;)

    SvaraRadera
  3. det är ok, passen är fyllda, det gick fort! Vi är lyckligt lottade till många kära!

    Men när nya tjejen släpper bröstet för några timmar så kan vi väl träffas någon onsdag framöver, Malte är ledig onsdagar...?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Klart vi kan de... ska bara vända på dygnen först :)

    Hör av mig när vi e människor igen.

    Skönt att de löste sig me tiderna.

    Kram

    SvaraRadera