söndag 16 januari 2011

ja, nä, nätterna är fortfarande katastrof. Vi har dock lagt ner nitrazepam och nu testar vi theralen. Tog första dosen, 1 droppe, i fredagskväll, ingen skillnad, förutom att han uppvisade vara mycket medicinpåverkad och svårsomnad. 1 droppe igår, vid första uppvaknadet, ingen skillnad. Somnade inte "normalt" igår heller och vaknade mitt i natten och var mycket ledsen, så det är väl en "fas" nu...

ja, ja vad är det att ha barn som somnar själva i sina sängar på kvällen, sover i stort sätt hela natten...

I eftermiddags har jag iaf varit barnfri ett par timmar, det var underbart skönt. Det är en stor tillgång att ha svärföräldrar så nära, så villiga att hjälpa till och vara till hands.

Snart dags för middag, sen kvällsbestyr, sen är det bara att hoppas att natten blir skaplig, nu har jag den själv och framför mig har jag 4 dagar arbete framför mig innan nästa vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar