söndag 26 september 2010

En bra natt...

Natten till lördag var en ganska bra natt för att vara i den här familjen!

Vid 19:45 somnar Malte i min famn medan jag matar honom. Jag lägger honom i sängen men då vaknar han så jag får somna om honom i famnen. Vid 21 lägger jag ifrån mig honom.
23:30 matar honom, han vaknar INTE!
01:40 vaknar, får medicin och somnar om samtidigt som jag håller om honom ordentligt så att inte spasmerna stör för mycket.
03:55 vaknar och är hungrig, får mat i sängen somnar om inom en halvtimma
07:33 vaknar, det är morgon, dags att gå upp!

HAN "sover" 12 timmar vilket ger en glad och super go kille hela lördagen som bara sover 30 minuter mitt på dagen.
Som ni förstår så sover inte jag 12 timmar... kanske 7,5 med två avbrott...EN BRA NATT...

Natten till söndag har varit lite sämre, han vaknade av det sena kvällsmålet och har under natten haft mycket spasmer vilket gör att jag är mer vaken då jag måste hålla fast honom. Men världens bästa sambo och pappa gick upp med honom vid 06:30 så fick jag sova en ostörd timme innan ett ensamt dygn med prinsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar