onsdag 4 augusti 2010

Flytta eller vänta

Jag börjar bli lite frustrerad över vårt boende, inte så att jag har super panik från vår underbara stora 2:a, men jag vill ändå börja se mig om och på allvar diskutera och leta vad vi kan tänka oss. Men Fredrik vill inte tänka, han (och jag) bor i vårt drömboende nu. Han sticker huvudet i sanden och jag blir än mer frustrerad, eller det är det som gör mig frustrerad.

Igår kväll brast min frustration och jag fick lite gehör och prata av mig lite.
Idag, som skänkt från ovan, ringer säljare från Poseidon och erbjuder oss en 3:a på nya kvarteret Venus i Gårda!

Men vilken hyra. Men; Åh vad fräscht! Med terrass! Med hiss! Med breda dörrkarmar! Utan trösklar! Garage under huset! I våra kvarter! I framtiden (2011 05 då hela kvarteret är färdigbyggt)en fin innegård!

Magen säger JA, plånboken säger DYRT, vi har till på fredag på oss att svara sen försvinner lägenheten ut på boplats...

1 kommentar:

  1. Spännande...

    Hoppas ni kommer fram till nått bra!
    Lycka till!

    Kram Lena

    SvaraRadera