måndag 12 april 2010

Stor pojk

Han har inte bara blivit fri från förkylningen han har även blivit stor och tung. En positiv spiral, mer näring, mer ork och idag, ett helt mellanmål och ett en hel måltid utan sond! Han åt och åt, jag vågade inte tro att det kunde vara så bra, men inget kräks utan en pigg och glad pojk!

En tjej som inte träffat honom på ett tag utbrast stort att han växt och blivit stor, och hennes ord tror jag på:) (min fördom säger mig att hon inte skulle säga något sådant för att glädja eller lugna mig)



I lördags var prinsen på sitt första barnkalas och var med på fiskdamm, han fiska och jag glufsa i mig det som nappade.



Måste bara rekommendera alla att gå att se Mia Skäringer "dyngkåt och hur helig som helst". Var där igår med mammakompisarna och det var såååå otroligt bra, gränslöst, tänkvärt, överraskande, ledsamt, roligt och ärligt! Hon gav mig mammaenergi för ett tag till!

4 kommentarer:

  1. Kul att du har lagt upp lite bilder, dom är jättefina! Kul för lill-killen att gå på kalas =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. fina ni va på bilderna!
    skönt att höra att han e frisk nu, snart ses vi igen :)

    SvaraRadera
  3. Såklart menar hon vad hon säger :-)

    Härliga bilder, underbar mamma o go kille <3
    //Anna

    SvaraRadera
  4. Så roligt att höra att det blivit bättre, är så glad för eran skull. puss

    SvaraRadera